deniz_s BurcuBrc aynen sabaha kdr ikiniyo miz miz uyumuyo daha bi hafta once falan uyurdu yani simdi o da yok
Bebek-annesi deniz_s uyku gerilemesi dönemindesiniz ama bende basından beri aynı durumdayım şuan 6,5 aylık hala aynı
deniz_s BurcuBrc sizi o kadr iyi anliyorum ki ben de yalnızım esim polis surekli calisiyo evdeyken de ne kdr yardim edebilirse cok yoruluyo yalniz olmak daha zor uykuya hasret kaldim oyle bi durum ki anlatamam gozlerimin alti sisiyo artik kizariyo
Bebek-annesi deniz_s düzelmese de azalıyor bir dönem ama her bebek özel oluyor inşallah geçer sizde ki