Aslaa göndermiyor 3 ay uğraştım çıkıyor bugün kargonuz diyerek oyalayıp durdu sürekli. Üst üste cenazeleri oldu tamam onu anlayışla karşılarım ama çalışanlarda göndermedi. Sonra karıştı kargolar dedi yollıcam tamam dedi her gün yolluyordu sözde. İptal edin paramı verin dedim kargo çıktı iptal edemem dedi gelen giden kargo yok. Sonra iptal etti nasıl olduysa. Niye yollamıyorsunuz dedim elimizde yok dedi. Madem niye oyaladınız aylarca paramı verin dedim bi 15 gün daha paramı almakla uğraştım. Daha öncede post açıldı okuyun onları.Allah ıslah etsin ticaret iş ahlakı 0