Kalimbanne Çok kolay bir gece önceden malzemeleri islat aşurelik buğday nohut fasulye sonra sabah bunlari hasla kayısı kuru incir bunlarıda küçük küçük dogra bir iki saat suda beklet . Kaynayan buğdaya ( çok başlanmasına gerek yok) tüm malzemeleri suyuyla birlikte dök bir iki karanfil at famak zevkine göre şekerini atarsın yarım saat kadar kısık ateşte kaynat hazır ama ölçüye dikkat et ben herseferinde tatlı olarak yapayım derken mahalleye yetecek kadar yapmış oluyorum komşularına falanda veriyorum ☺️Bende yapamam zannediyordum ilk 19 yaşında falandim yaptığımda annem çalıştığı için yapmamıştım kardeşlerim üzülüyor diye girişmiştim yapmaya baktım hiçte zor değilmiş biz istersek herşeyi yapariz