NurrA Zeka gelişiminin büyük kısmı 1-3 yaş arasında oluşur. TV ve hatta genel olarak ekran bebeklere tek yönlü bi iletişim sağlıyor. Bu da zamanla bebeklerde algı yavaşlamasına sebep oluyor. Örneğin adını seslendiğinde bakmıyor veya göz teması kurmuyor. Ayrıca bence bebeklerin sosyal gelişimini de olumsuz etkiliyor. Göze verdiği zarar da var tabi.
Ekranla yemek yeme kısmına gelince bebek karşısındaki görüntüye kitleniyor ve otomatik olarak ağzını açıyor. Yani bebek aç olup olmadığının, ne yiyip içtiğinin, nasıl yediğinin farkında bile olmuyor. Tabiki bebek için en iyisini kendi annesi bilir. Evet tek başına bebek yetiştirmek çok zor. Ben de ailemden uzaktayım ve 7/24 bebeğimle tek başıma ilgileniyorum. Yeri geliyor hiç bir iş yapamıyorum. Elimden geldiğince ekrandan uzak tutmaya çalışıyorum.