NurrA Benim kızım da 4,5 aylık. Evimizde TV yok. Yetişkinler için de bebekler için de zararlı elbet ama yeni taze bir beyini saçma sapan cizgifilmlerle doldurup aptallaştırmamak lazım. Konuşma iletişim problemleri, dikkat eksikliği, hiperaktivite bozukluğu ve otizm arasında ilişki olduğunu gösteren pek çok araştırma bulunuyor. Ayrıca o çağ bebeği dünyayı keşfetmeye çalışıyor, bol konuşup kitap okumak gerekiyor.