fatima Ebeoz uzun süre kanama yaptığını duydum ama en iyisi doktorunuza danışmak.. bende aksi şekilde kanama yapmadı bende heyecanla adet olmayı bekliyorum
Burcu35 Ebeoz 1.kutunun ortasındayken adet oldum 7 gün sürdü bitti 2.kutudayım bakalım ne olcak. Bu arada bebeğim 3 aylık bu kadar çabuk olmayı beklemiyordum bende