Lagertha Anaogul ben hep bebelac gold kullanıyordum geçen deneme amaçlı bebivita aldım tadı kötü ve biberonu yıkarken baktım içi hep yağ bebelac hiç öyle yağlı değil. (Aptamil,sma, evolvia,baby goat denedim biberonda hiç öyle yağlanma olmadı)
semaahmet Anaogul yaklaşık 4 aydır kullanıyorum şükür hiç bişey yapmadı ne kabız ne başka bişey çok memnun kaldim