zeyzey77 Anaogul Çok araştırdım Bebelac gold olan içerik olarak daha iyi. bir de Bebelac sarı kutu olanın 2. Numarasında nişasta ve pirinç unu var . Gold olanında onlar yok
Aylinumut Anaogul Adasiz demekki evet biz doğduğundan beri kullaniyoruz malum hem bez hem mama zorluyor haliyle şuan 4 aya doğru gidiyoruz Bebelac kullandım çok gaz yaptı ama bu mama bize çok iyi geldi
Damlapilatin2020 Anaogul yarım biberon su yarım biberon inek sütü. Sade verilmez ağır gelir kansızlık yapar
Anaogul kupseker ya beni yanlış anlamada mama kullandığım halde öyle ahım şahım kilo aldığı yok oğlumun
kupseker Anaogul bebeğim artık mama tüketmiyor tabiki sadece, kahvaltı yemek hepsini yiyor onunda etkisi var muhakkak
Anaogul Aylinumut hem zorluyor hemde gereksiz pahalandi yani desemki ayda 500 gr falan aldirsa yine tamam dicem de sma en iyisi dediler 100-200 Gr anca alıyor
Aylinumut Anaogul Doyuruculugu falanda güzel yanı çünkü benim oglum yerinde kilo alabiliyor ben mama da bezde de çok pahalı ürünler kullanmıyorum birazda bebeğime bağlı belki ama bezlerde mamalarda gün geçtikce fiyatlaniyor
Bayezidin_annesi Anaogul aşırı fazla bı alım yok ama normalde ne kadar olması gerekiyorsa o süreçte devam ediyor kilo diğerlerinde kusma çok yaşadığımız için normal kilo alımı yoktu bizde
manicurist Anaogul benim kızıma alerji yapmıştı vucudunu hep döktü aptamil kullanıyordum doğduğundan beri sonra gazı çok olmaya başladı bıraktım arkadaşım önerdi bunuda gaz yapmıyor dedi aldım kullandım alerji yaptı şimdi aptamilin gaz mamasını kullanıyorum
Anaogul Damlapilatin2020 benimki biberon tutmuyor malesef herşeyi kaşıkla yedirmeye çalışıyorum meyveli süt verdim bı kaç kez zararı olur mu