Dilhunizade her hamilelik bir olmuyor bende hiç mide bulantısı yaşamadım sadece uyku vardı sizin gibi oturduğum yerden bile uyuyordum. nişanlıyken adet dışında kasık ağrıların oluyordu bu yüzden doktora gittiğimde 2 doktorda bana pco tanısı koydu ve tedavisiz çocuğun olmaz dedi bizde korunmadık olmazsa tedaviye başlarız diye ilk aydan hamile kalmışım bende şok olmuştum 😀 hayırlısı olsun allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin