Kelebegimmmm tam 14 buçuk ay var. Kızımın kalp atışları zayıfladığı için 2020 13 şubatta acil sezaryene alındım. Açıklığım yoktu sancılarım yeni başlamıştı. Allah’a şükür sağ Salim bebeğimi kucağıma aldım. Kızım beş aylıkken hamile olduğumu öğrendim. Çok stres yaptım nasıl olacak diye hala dikişlerim acıyordu çünkü. Bir de travma oldu bende ilk doğum depresyona girdim sütüm kesildi bebeğimi emziremedim. Sırf bunlar olmasın diye çok araştırdım nasıl yaparım nasıl daha doğru olur diye. Ssvd sayfalarını takip ettim. Karar verdim normal doğum yapmaya şükür ki yaşadığım yerde bir doktor kabul etti ssvd yi. Çoğu riskli diye yanaşmıyor ki benim bir de ara da kısaydı. Hamileliğim boyunca bir dakika oturmadım desem yeridir. Çömelerek ev süpürdüm sildim. Hiç durmadım sürmeli iş yaptım. Zaten bir de bebeğim var onun peşinde koştur iş derken hamileliğim böyle geçti. Egzersizimi de aksatmadım düzenli olarak pilates yoga yaptım her gün. 3 mayısta gece sancılarım vardı ama ben yalancı sancı diye aldırış etmedim çünkü çok yalancı sancılarım oluyor benim. Sabah 10 gibi kalktım hala farkında değilim 11 de sancılarımın beş dakikada bir olduğunu fark ettim. Eşime haber verdim derken saat 13 te doktoruma gittim doğum başlamış yatış verdi hemen. Ben biraz oyalandım 17 de yatış yaptık. Ama ben şimdiden ağrılara dayanamıyordum. Çok şiddetlenmişti. Ve hiç açıklığım yoktu. Sadece sancım vardı deli gibi. O benim modumu çok düşürdü. Dedim olmayacak. Doktorum sürekli modumu yükseltti. Saat 23 oldu açılmam sadece 3 cm. Saatlerdir çok az ilerlemişti. Dedim dayanamıyorum beni alın ameliyata. Zor güç doktoru ikna ettim. Ameliyathaneye girdik doktorum son anda durun uyuşturmayın dedi. Geldi yanıma Tuğçe sancıların çok iyi geliyor gel sana epidural yapalım öyle deneyelim çok sıkı takip etmemiz lazım bundan sonra da kesin normal olur diye söz veremem ama en azından böyle de denemiş oluruz. Ben nasıl mutlu oldum o zaman😬 epidurali yaptılar ben bir rahatladım. Doğuma yakın epidural tekrardan yapmıyorlarmış doğum iki saat kala tekrar sancılar geldi ama açılmam o süreçte çok ilerledi o ara suyumu patlattı doktorum. Ben o sancıları çok iyi karşıladım çünkü yapabileceğime inandım. Pilates topundaydım sürekli kalp atışını ayakta kontrol ettiler bebeğin yatmadım sancı esnasında saat 4te dedim geliyor bebek doğumhaneyr aldılar hemen ben tabi ıkınamadım baya bir de sırt üstü yatınca sancılarım azalıyor benim 🤷♀️ O yüzden baya bekledik 4 55 te de normal doğumla sağlıkla kucağıma aldım oğlumu. O kadar güzel bir hismiş ki. Benim sezaryenden sonra çok sancım olmuştu. Normal doğumun sonrası o kadar rahatmış ki. Doğumhaneden bebeğimi kucağıma alıp yürüyerek çıktım. İyi ki denemişim diyorum. Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏