Dilhunizade tüm yazdiklarinizi bire bir yasadim ruyalar gordum ihtimal vermedim cok zordu gebe kalmam ilk gebeligim tedavi sonucu oldu ve son adetimin uzerinden 4 ay gecmisti ve adet olmamistim polikistik vardi 4 defa test yaptim hepsi negatifti bas donmesiyle acile gittim kan verdim gebe olduumu ogrendim sonra gebeligimin sezeryan cizginde oldugunu aldirmam gerektigni soylediler alinmazsa rahmim alınacağını benim icin o olay tam bir tramvaydi kendi doktoruma gittim ve asla boyle bişey olmadini söyleyince cok şükür dedim suan 13 haftalık gebeyim allahim isteyen istemeyen herkese nasip etsin sizede hayırlı evlat olsun inşallah gözünüz aydin 🌺