Minnakkk tıpatıp aynı şeyden muzdaribiz çok kötü kokuyor tabi o kadar içerde kalnca kaka kokuyor gazı da doğal olarak zeytnyağı veriyorm bnde 14 gündür yaklaşk ilk verdiğimde hemen 3 gün sonra kakasını yaptı o kadar yine eskiye döndü bizimde şikayetimz yok çok şükür o yüzden alıştık bu duruma duphalac doğum yapınca doktorum vermişti bana bir iki gün içtim bıraktm çok fena tuvalete çıkarıyor o da fırlatır gibi falan ne gerek var dedm bırakmıştjm birde demiş ya siz nasılsa o da aynı aynı değil ki sonuçta o bir bebek ve sadece anne sütüyle besleniyor mesela ilk doğduklarnda her bezine kaka yapıyorlardı biz her wc ye gittiğimzde kaka mı yapıyoruz hayır o zmn o da normal değildi haksız mıyım