Bizde on gün önce sıfıra vurduk. Ben istedim doğrusu. Normalde saç çok severimde. Ama ilk çıkan saçlar gerçekten güçsüz ve seyrek oluyor. Birkerede olsa eşit ve daha gür uzaması adına sıfıra vurulabileceğini düşünüyorum. Henüz 16 aylık olduğu için pek birşey anlamıyor 2 yaşına kadar çocuklar pek anlamadan yapmak lazım diye düşünüyorum. Elbet uzayacak kesilen saç fakat şimdi kesmezseniz ilerde anladığı zaman istesenizde yapamazsınız anlıyor olacak çünkü. Küçükken ailem hepimizinkini vurmuş sıfıra şimdi hepimizin gür sağlıklı saçları var şükür.🙏 Hastalıklı görünüyor vs yorumlarına katılmıyorum onlar her türlü dünyanın en güzel ayrıntısı ve herzaman mükemmel görünüyorlar. ❣️Teltoşunu öpüp öpüp seviyorum şimdi ilerdede saçlarını okşar öperim durumu dramatik yapmadan yaklaşırsak üzülmeyiz.🥰❤️