Kızlar selam oluşumun saçını hiç kestirmedik kıyamıyorum uzasın uzadıgı yere kadar diyorum kaynım sıfıra vurayım diyip duruyo sinir oluyorum ya canını kanını çekermiş saç çocugun öyle diyolar dogrumu sizcede ben inanmıyorum öyle olduguna eşimde kesmeyelim uzasın diyor millete kaldı sanki yaa siz kestirdinizmi 🤔