2kizbiroglan _eay_ Eşimdede sizde ki belirtiler vardı test yapturdi negatif ikinci defa tekrar yaptırdı bu sefer pozitif çıktı. Tekrar yaptırın bence
Burcc _eay_ çok haklısınız, maskeyle yaklaşmaya çalışın, elinizi bol bol yıkayın. Ama bence tekrar test verin. Çok geçmiş olsun🙏🏻