_eay_ Kızlar 2 gündür burun akıntısı ve grip gibi bir durumum oldu bugün test verdim negatif çıktı iyileşmeye başladım sayılır ama şimdide tad koku sıfır parfüm kokusu bile yok, neden olabilir bu?
Tugkaninannesi _eay_ burnunuz tikali mi acaba? Benim de benzer bi durumum oldu burun tikaliyken sifir koku test negatif ama burnum acildiginda geri geldi koku
Cheddar _eay_ testler yanıltıyor bende 3kere test verdim evde herkes pozitif ve hasta bende dahil ama test hep negatif çıktı. Tat koku hala gelmedi karantinamız biteli 3 gün oldu
Kbrbydk _eay_ aynı şekilde benim bende usuttum diyorum ama bilemedim. Burun akıntısı öksürük tıkanıklık koku alamama var.test yaptırmadım tıkanıklık ve öksürük hala var kokuda alamıyorum yaaa. Test mi yaptırsam acaba?
_eay_ Tugkaninannesi evet tıkalı ve geniz akıntım var sanırım usuttum anlamadım ama hiç şekilde koku alamiyorum
Tugkaninannesi _eay_ evet evet tikaliysa alamazsaniz. Ben de sabaha kadar kolonya aseton parfum sampun her seyi koklamistim sifir koku. Merak etmeyin burnunuz acilinca gecer
_eay_ Cheddar Benim belirtilerim tam olarak grip gibi, 2 doz aşı da olmuştum gerçi bilmiyorum, ama geniz akıntım var ve tat koku 0
Cheddar _eay_ aynen bende öyleydim. Burun akıntısı hapşuruk sonra burnum tıkandı geniz akıntım başladı tat koku gitti öksürük başladı 😅 şuan hepsi geçti ama tat koku hala yok çok sinir bozucu 🥺
Prensannesiii00 _eay_ ya ben bunu araştırdım bende grip oldum koku almıyordum test negatifti aslında korona belirtisi diyorlar ama araştırmalara göre 30 kişi de koku almayan 10 kişi korona 10 kişi üst solunum yolu enfeksiyonu 10 kişide alerjik hastalık çıkmış yani koku tat almayınca korona kesin olmuyor yazıyordu bilemedim ben yine 10 gün evde karantinaya aldım kendimi hoş 2 gün sonra toparladım ne ağrı ne halsizlik kalmadı testte negatifti ama ne olur ne olmaz diye 10 gün çıkmamıştım evden
Melinamm _eay_ oncelikle gecmis olsun. Yaklasik 1 bucuk aydir 2 defa ailecek grip gecirdik burun akintisi oksuruk ve balgam oldu.esim ve bende tat ve koku gitti tabiiki bunu normal karsilamak lazim eskidende hasta oldugumjzda tat ve koku almazdik ama simdi malesefki panik yapiyoruz hemen covid olabilirmiyiz diye. Biz iyilestik sukur hatta esim test verdi negatif cikmisti
Kelebekkk34 _eay_ covid geçirmiş atlatmiş olabilirsinz bi hafta rahatszlandıysanz o ara olmş olabilirsiniz antikorunuza baktırın geçirdiyseniz belli oluyor
Burcc _eay_ sanırım pozitifsiniz. Ama aşılı olduğunuz için bu şekilde atlatıyorsunuz. ⅔ güne bitip gider zaten🤲🏼
Burcc _eay_ çok haklısınız, maskeyle yaklaşmaya çalışın, elinizi bol bol yıkayın. Ama bence tekrar test verin. Çok geçmiş olsun🙏🏻