Çok normal böyle düşünmeniz uykusuzluk insanı mahvediyor ilk aylar sürekli emmek istyorlar falan benn hemen hamilre kaldığım için keşke hemen yapmasaydım bile demiştim kendimi anne gibi değil bakıcı gibi hissediyordum zaman geçtikçe daha çok bağlanıp keyif alıyorsunuz zaman zaman diyorum tabi keşke 24 saat yalnız kalıp 10 saat uyuyabilsem diye ama imkansız 🤣 bol bol göğsünüZde uyutun 3. Aydan sonra yatmak istemiyorlar ve o gunleri özlüyorsunuz