Gececek canım gececek, günlerce dısarı çıkamamıştım, aynaya bile bakamıyordum dişimi bile fırçalamaya fırsat olmuyordu ama yine de yetersiz hissediyordum kendimi.arada ben artık insan olmak istiyorum diye sinir kriZi geçirdiğim oluyordu. Benım de ilk bebeğim ve malesef ufak bi rahatsızlığıyla doğdu ayağından. Psikolojik olarak bittim resmen. Şu an 3 aylık çok daha normaliz çok daha iyiyim çok şükür. Geçiyor yani bacım merak etme sen😌