ilkgozagrimm Zamaneannesi35 aynı kızım da öyleydi ilk denememde delirmiş gibi agladı ama bunda fazla aglamadı kararlıysanız az da olsa aglıyacak illaki
Kereminannesiii Zamaneannesi35 para bandı yapıştırdım annecim süt bitmiş dedim. Sabır taşı denedim onunla emmeye devam etti çünkü. İlk gün bayağı ağladı. Uykuya zor geçti. İkinci gün yine çıkarmadım para bantlarını. Geldiğinde annecim süt bitmiş dedim. İlk güne göre daha uykuya geçti. 3. Haftaya girdik süt faslımız bitti düşündüğüm kadar zor olmadı çok şükür 🙌🏻
sayrannannesi Zamaneannesi35 kızım tam 2 ay önce bıraktı sebebi ise diş ağrım yüzünden duramıyordm evde parol da yoktu majezik icmistim 3 4 gün boyunca oda aciladi sanırım bir anda bıraktı ve bir daha asla almadı ağzına 🙄
Honeymoms Kızlar bende kahve sürdüm 😅çok istıypr yemek yemıyor 19 aylık . Ve 2 aylık hamıleyim 😇 Artık gece uyurken emıyor ve sabah başka yok . ama benım gogsulerım çok sızlıyor siz nasıl bi yöntem buldunuz agrınız olmuyor Mu?