Zamaneannesi35 Yerinizde olsam (ki yaklaşık 6 ay sonra bende meme bıraktırma mücadelesine gireceğim müxadele diyorum çünkü çok memeci) 1 ay önceden azalta azalta başlardım. Hala yapabilirsiniz. Mesela yaeın günde 3 kere vereceğim diye hedef koyun kendinize. 3 ten fazla istediğinde her seferinde oyalayacak bi şey bulun ama mutlaka. 4 e çıkmasın. Bi kaç gün sonra 2 sonra 1. Sonra hooop memeyi bırakın. Memeye salça süren, bant yapıştıranlar oluyor. Tabiki tercih meselesi fakat bana kalırsa yanlış bi durum. Sonuçta emme ve emzirme anneyle bebek arasında olan özel bi bağ. 2 yıldır alışkın olduğu şeyden ayrılırken tabiki zorlanacak. Bizede sabretmek düşecek. Sadece bu aşamada aranızdaki bağa zarar vermeden ilerlemenizi öneririm. Kolay gelsin 😊