Kelebek tatlisert evet adet olacağım sanıyordum zaten hiç hamilelik gelmedi aklıma. Kasiklarimda ağrı vardı hâlâ da var...
Syah13 Kelebek benimde ilk 32 çıktı 2 gün sonra kan verdim yine 16 çıktı adet gördüm kimyasal gebelikti sanırım tekrar kan verin iki katına çıkarsa sağlıklı bir gebeliktir
Kelebek Deletedmom090 dün gittim ultrasonda görülmedi ama kanda 17.5 cıktı. Yarın tekrar kan vereyim...
TgcDvc Kelebek amin inşallah sizde.. evet tedavi ile hamile kalınca iğneler biter bitmez yaptırmıştım yeni oldugu için o degerde cıkıyo ama artışıda cok önemli
Kelebek Syah13 benim de dün kanamam oldu kimyasal gebelikmiş demek ki. Siz ondan sonra mı hamile kaldınız?