Kızlar adetim 15 gün gecikti, hamilelik hiç beklemediğim için bugün artık öylesine test yaptım ve silik bir 2. Çizgi belirdi... grip olduğum için ilaç içiyordum o yüzden akşam da kan testi verdim 17.5 çıkmış. Bu değer çok düşük değil mi ilk hamileligimde ilk test 420 çıkmıştı. Yani hamilelik için normal bir değer mi dış gebelik midir bilemedim. 10 aylik bebeğim var eşim korunuyordu... Yani kabullenmekten ziyade hayır değilimdir diyorum ama sizin 17.5 civarı çıkmış miydi değeriniz?