Tugraninannesi benım eşim de kardes ıstıyor ama ben ıstemıyırum kesınlıkle kaldıramam çok rahat bı bekarlıgım vardı evlılık bıle agır bır sorumlulukken 8.ayımızda hamıle kaldım 🙈 ve hala korunmuyorum saglıklı korunma yontemlerınarastıyorum ama bakalım o arada olmaz ınş ıkıncı