Arkadaslar dogum yapalı 13 ay oldu ama fazla kılolarımdan kurtulamadım ödemim var kendımı bedenımı tanıyamıyorum spor salonuna gıtmeden evde spor yapamıyorum tek basıma hareketsızlıkten kılo veremıyorum ama acıl vermelıyım 57 hamıle kaldım 82 dogurdum 72 dim dogumdan çıktıgımda şu an 70 almıyorum da vermıyorum da kendıme guvenım kalmadı acıl zayıflamak istiyorum keske bır iksiri olsa 🙈😔