Ezgibebek ahh şu çevre ahh🤦♀️🤦♀️5 aylık bebeğim var 2 kg 670 gr doğdu şu an 7 kg. Dün alışveriş için girdiğim esnaf bile yenge bu çocuk zayıf,bilmem şu mamayı ver dedi,bende sağlıklı ya zayıf olsun abi dedim çıktım. Eşimde bunları duyunca gaza geliyor.Hadi gidip mama alalım dedi. Doktora sormadan asla bişey aldırmam dedim tartıştık.Öğleden sonra direk doktora götürdüm. Eşime kızdı neye dayanarak mama vereceksin,anne sütü yeterli kilosu da iyi 6 aya kadar sadece anne sütü arada da su ver annesi dedi , eşime kızdı gönderdi. Demem o ki canım etraf çok acımasız ,ve cahil üzülüp takıntı haline getirirler,canları sıkılır demeden zayıf mama al şunu ver vs. Bilinçsizce konuşur.Doktorun ne zaman bu çocuk zayıf mamaya geç derse o zaman mama al. İnsanlar kilolu olunca da,Ayy çok kilolu obez olmasın bu çocuk derler,bi türlü yaranamazsın,heee tamam de geç boşver