Ezgibebek Sen çevrendekilere ne bakıyorsun. Onlara göre bizim bebeklerimiz hep aç. Ben meme mama ilerliyorum ki hiç istemezdim mamayı ama bu gaz kolik durumu yüzünden meme reddi yaşadım 1.5 aylıkken. Mamaya başladım sağamadığım için.
4 ay kilosu 6900 Dü, olurun biraz üstünde. O da mamadan dolayı sanırım. Zaten meme reddi yaşıyorum şuanda da. Sadece gece emiyor o da şanslıysam.
Sen kilosu düşük veya yüksek düşünme canını sıkma. Ne güzel anne sütü alıyor. Anne sütü yaramaz mı yaa. Her bebek kendine has. Sen istersen sadece yediklerini çeşitlendir. biraz daha sütünü yağlandır mesela. Özellikle gece sütü yağlı oluyormuş. Bol bol emzir. Ceviz zeytin zeytinyağı çiğ fındık badem bunlar sütü yağlandırırmış.