Mom73727 Tabii ki de iyi gelir. Benim oğlumun da öncelikle egzaması yüzünde pütürlü sivilce gibi başladı. Dermatoloğa götürdüm. Krem verdiler önce onları kullandım ve doktor biodermanın atopik cilt nemlendiricisini tavsiye etti. Onu da aldım 3 aydır kullanıyorum çok şükür hiç egzama olmadı daha. Kolları sırtı bacakları karnında birçok yerinde vardı. Nemlendirici ile birlikte kullandığınız şampuan da çok önemli. Ben Mustela Atopik kullanıyorum. Sizde ikisini alıp kullanın. Bunlar dışında keçi sütlü sabun kullanıyorum vücuduna da.