selambensid Merhaba güzel anneler ☺️ 5 ay 8 günlük kız bebeğim var. Egzama vs yok. Ama cildi çok kuru. Nemlendirici kullanmak istiyorum ama henüz erken mi diye de çok düşünüyorum. Cildi çok hassas. Hemen kızarır. Düşünceleriniz ve önerileriniz neler ☺️
Laden selambensid doktor bana sebamed markasının vücut kremini önermişti. Çokta işe yarıyordu. Şuan 2,5 yaşında kızım. Her banyodan sonra illa ki losyon sürüyorum masaj yaparak☺️
selambensid Cheddar Hindistan cevizi, badem yağı ikisini de denedim ama kızardı cildi 😔 hatta saf zeytin yağı yapıyoruz biz onu ısıtıp asidik yapısını öldürdükten sonra onu da denedim ama o bile yaramadı. Bebek yağı da aynı şekilde 😔
selambensid BalarisiYusra bunu başka bir anneden de duymuştum ama doğru düzgün Gül suyu bulamadım marketlerde satılanlara da güvenemedim ☹️
Cheddar selambensid hımm o zaman yaramıyor ağıe geliyo cildine. O zaman mustelayı öneririm yenidoğan zamanı onu kullanmıştım kızımda hafif egzama tarzı kızartılar vardı iyi gelmişti
Cheddar Mom9870 kuzum ben arifoğlu markasını alıyorum aktarlarda bir de trendyolda da var. Her şeyde kullanıyorum valla saçta, kızımda, yüzümde 😂
BalarisiYusra selambensid ben çalıştığım zaman mağazada çok satıyorduk Babanem de alıyordu gözlerine sürüyormuş iyi geliyor diyordu
selambensid changeyourlife mustela markasını çok duydum ama hiç kullanmak nasip olmadı ama sırayla hepsini denicem ☺️ Artık hangisi iyi gelirse ☺️ Teşekkür ederim 🙏🏻 ☺️