zarifbirhanim hoş gelmiş 2 yaş sendromu. Böyle bir şey olamaz. Kaç gündür kızımı tanıyamıyorum. Kendini yerlere atmalar, hem giyinmek isteyip hem çıplak gezmek istemeler. Bezini değiştirmek isteyip değiştirme diye ağlamalar. Durup dururken ağlamaklı olup küsmeler yani hangi birini sayayım. Suyu özellikle gözümün içine baka baka üstüne dökmeler. Kendi kendime hayır diyip bi de inadına yapmalar. Artık yani nasıl davranacağımı şaşırdım ben de. Bilhassa bu duygusallaşma meselesi için bi pedagog ile görüşmeyi düşünüyorum. Bu dönemde benliklerini fark ediyorlarmış bir birey olduklarını fark ediyorlarmış bu yüzdenmiş bu krizler. Bir haftadır uzman birkaç kişiyle görüşüyorum danışıyorum.