Suyu yere döküyor yere egilip fayanstan su iciyor. Yemegi avuclayarak yiyor. Cikolata gibi seyleri ezip yuzune suruyor. Arada yaptiginda onemli degil tabi. Ama bunlar tekrarlanan hareketler. Bile bile yapiyor, hosuna gidiyor. Öncesinde yoktu. Son birkaç aydır yapıyor. 2 yasta bu davranışlar normal mi?