mom24532 ben önce tencereyi ısıtıyorum 2 dk falan sonra etleri atıyorum içine kendi suyunu bırakıyor et kendi suyunu çekene kadar orta ateşte kavuruyorum. Kendi suyumu çekince biraz daha su ekliyorum. Bu sırada biber, domates, arpacık soğan, sarımsak koyuyorum. Baharatını atıyorum koyduğum suyu çekene kadar da pişiriyorum enfes oluyor ☺️