Momoflittle satırı satırına aynısını yaşıyoruz. Bizimki de 53 günlük, gündüzleri sadece ayakta gezmek istiyor, yatırdığımız anda çığlığa başlıyor. Memeyi çok severdi, şimdi ağlayarak tutuyor. Biberon desen imkansız. Bu sabah doktora götürdüm, idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendi. Özellikle kız bebeklerde daha çok olabiliyor dedi. Bakalım test yaptırıcaz inşallah bi çaresi vardır 😩