Merhabalar, öncelikle uzun oldu kusura bakmayın. Bebeğim bugün tam 50 günlük oldu. Yaklaşık 1 hafta öncesine kadar belli bir rutinimiz vardı. Uykuya yine kolay dalmazdı ama mesela tek seferde bir memeyi alır sonra biraz etrafa bakardık, uykusu geldiğini anlayınca uyuturdum ve aşırı zorlamazdı. Bir haftadır memeden ağlayarak ayrılıyor, memelerim zaten yumuşak kalıyor (bu süt yok anlamına gelmiyor biliyorum ama yine de azaldığını düşünüyorum), etrafı gezdirirken ağlıyor, uykuya hiç dalmıyor desem yeridir. Ayakta sallıyorum ki bu şekilde mutlaka uyurdu, şimdi daha çok bağırıyor. Mecbur mama veriyorum. Onunla biraz sakinleşip uyuyor. Akşamlarımız zaten kabus. En az 2 saat uğraşıyoruz uyutmak için. Geceleri emer hemen uyurdu, şimdi yine ağlayarak bitiyor emmeler. Ya da yatağına koyunca gözünü açıveriyor. Tekrar uyuturken ağlamaya başlıyor ve annem zorla uyutuyor ben başaramıyorum. Başlarda mamayı enjektörle veriyordum ama sürdüremedim biberona geçtim. Galiba o yüzden çok ağlıyorsa(ki artık nerdeyse her zaman) meme almıyor. Ne yapacağımı bilememekten artık çoğu zaman ağlıyorum ya da çok sinirleniyorum. Bu hep böyle mi gidecek yoksa atakta mı acaba? Tek isteğim sakin bir bebekti ama sadece en üst perdeden gözlerinden yaş gele gele ağlayan bir bebeğim var artık. Annem bile kaç bebek büyüttü en zoru bu diyor. Zaten lohusalıktan hala çıkamadığımı düşünüyorum. Bir de zor bebekle uğraşacağımı bilmek bende çekip gitme isteği uyandırıyor maalesef, katlanmak istemiyorum. Siz ne dersiniz?