Sibeeeel benim oğlum da 1,5 yaş ve kızım da 7 aylık..bende kocada yok yurt dışında çalışıyor 🤦🏽♀️bazen diyorum Allah’ım bans sabır ver ki bu çocuklara sabrediyim iyi oluyum o derece ve uykusuzluk beni mahvetti..oğlumla istediğim gibi ilgilenip aktivitede yapamıyorum ahh varya çok kötü durumdayım