3 yaş ve 8 aylık iki kızım var kafayı sıyırdım sıyırıcam o moddayım ,eşim yurt dışında çalışıyor O’na anca telefonda carlıyorum 🙄en büyük destekçim annem 💙ama yaş fark az olsun birlikte büyürler lafını ortaya ilk kim attıysa alnından öpesim ! Var 🤦🏽♀️😂 şimdi çocuk düşünen tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum ben tek başıma deliremem siz de ikinciyi yapın huniyi birlikte takalım diye 😂 Aralık’ta iznim bitiyor işe başlayacağım büyük kızımı kreşe vermeyi düşünüyorum onda bile başımdan savıyormuşum gibi vicdan yapıyorum annelik yarı delilik diye boşuna dememişler Allah hepsine sağlık versin inşAllah gerisi bir şekilde hallolacak 🍀