MerveAK_ Büyük savaş veriyorum büyük oğlum 2 yaşında küçük oğlum 6 aylık kıskanmalar vurmalar herşey zor iki çocuk onunla ayrı ilgileniyosun diğeriyle ayrı bir tek yeme içme uyuma ile bitmiyo yine de çok şükür en güzel şekilde büyüsünler her çocuk 🌸
Ezgiasya Sibeeeel 2.5 yaş 4 aylık kızım beni çok zorluyor inanılır gibi bir çocuk değil oğlum atak günleri haric guze’
Seyyid_Ali_2021 Sibeeeel 8yaşında kızım 36günlük oğlum şükür bizde durumlar iyi yaş aralığının olmasından ötürü şükür kızım ilgili kardeşine bana yardımcı olmak için can atıyor kuzularım benim rabbim evlatlarımz bizlere bağışlasın inşaallah ne zorluk da olsa bu zamların gerçeğini her geçen gün birdaha gelmeyeceğini düşünerek geçirdiğim de zor anlarımı kolay ediyor rabbim.🤲🏻
ZHE Sibeeeel benimkiler ikisi birbirinden beterler birini susturuyorum diyeri aglıyor küçük 8 aylık aslaa susmuyor sürekli aglıyor kızıyorum bağırıyorum sonra oturup aglıyorum
elif20190530 ZHE rabbim kolaylık versin hep büyüyüp bitecek bu günler diye düşünün benimd eşki çocuğun car ikiside küçük çıldırdığım an bitecek bu günler büyüyecekler inşallah diyorum derin nefes alıyorm
Badem Sibeeeel benimde tam 1.5 yaş var aralarında. Yeni yeni rahatladım diyebilirim. 20 aylık kızım oğlum da 3 yaşını geçti. Çok kavga etmekle birlikte arada oyun kurdukları da oluyor. Fena değiliz bu ara
1bocek1cicekannesi Sibeeeel 24 aylık 2 yaş sendromunu dibine kadar yaşayan ve yaşatan bir oğlum var ve 22 günlük bı kızım var aynı durum bizde de var kızı uyutsam oğlan gelip saplagi basıyor yorucu geçiyor. Kendimi unuttum uyku nedir bilmez oldum kafayı sıyırmak üzereyim artik
Fame33 Sibeeeel 28 aylık kızim 14buçuk aylık oğlum var huniyi takmaya az kaldı daha yeni oturdum kızı uyuttum zar zor oğlan yatmiyo bu kez ablasina vuruyoki uyansın deliricem
Dorusun-annesi17 Sibeeeel biri 25 diğeri 12 aylık 4 aydır hiç sıkıntımız kalmadı. İçerde oyun oynuyorlar ben uzanıyorum Allah şükür 🧿
RiverandSun Sibeeeel benimde 2 tane var. Büyük 7 yaşında küçük 4 aylık. Yaş farkı olunca çok zor olmuyor çünkü büyük kızım kendi işini görüyor çok şükür. Bende ilk başlarda yaş farkı olmasın beraber büyüsünler diye düşünüyordum ama iyi ki beklemişim. Allah herkese kolaylık versin🙏
GizemAtmc RiverandSun kesinlikle katılıyorum. Bende yaş farkı olmasaydı herhalde tımarhanelik olurdum diyorum 😂 Büyük kızım 9 yaşında olmak üzere , küçük kızım 2,5 aylık 😊
Lale111 Benmde kızın 7 yaşında oğlum 6 aylık ☺️Eşim ve kızım en büyük yardımcı . Yaş aralığının az olması anne açısından cok yıpratıcı diye düşünüyorum . Allah herkesin yardımcısı olsun🌸
filtrelikahve Sibeeeel ayy kızlar çok mu zor ya 2 çocuklu olmak bizde düşünüyoruz eşimle 2.ci çocugu korkmaya başladım şimdi bak🤣
3MelekAnnesi3 Sibeeeel 1 2 haftaya bende siz gibi 2 cocuklu olucam oglum 17 aylık 2.geliyor napcam bilmiyorum araları 1 bucuk yas olmus olcka cok cok korkuyorum inşallah bas edebilirim