Ygzmomm yaşınızı bilmiyorum o yüzden abla dicem ablacım kafana takma benm kızımda basmıyordu afedersin kafamı s.. Bnde doktora gittiğim zaman söyledim hocam böyle böyle resmen piskolojımi bozdular cocuk basamıyor diye doktorda basmaması normal daha küçük dedi sonra kızıma dönüp basma kız boşver dedi. Bide her bebeğin gelişimi bir değil ablamın kızıyla bnm kızımın arasında 33 gün var ve yeğenim erken tutunup kalmaya başladı bnm kızımda 1 2 haftadır tutunup kalıyor önceden sdce kendi beşiğin de tutunup kalkıyordu koltugu tutunup yeni yapmaya başladı sen kimseyi takma dicem ama ister istemez takılıyor bide biizm cok hareketli Bi bebek değildi onu bile demişlerdi senin bebegin öbür bebeklere göre hareketsz diye cocuk amuda kalkması gerekiyor glba