Cnm you tube de gaz sancısı videoları var onları izle onları yaptır, bnm ki anca öyle çıkarıyor gazını, bacaklarını karnına katla çok faydası oluyor, bide emzirince gazını muhakkak çıkar, zeytin yağını hafif ısıt ama bak dikkat et bebeğin yanmasın az ısıt elinle sırtına karnına poposuna ayaklarına sür biraz masaj yap ve yüz üstü yatır bnm bebeğim 51 günlük Bn bunları yapıyorum yuzustu yatırınca ilk baslar huysuzlanır Bi yastığın üstüne yatır karnına baskı yapsın sırtına hafif hafif vur çok iyi gaz çıkarır, ve bebeğini ve kendini üşütme soğuk su içme soğuk şeyler yeme ayağını sıcak tut bnlar çık işe yarar görüceksin bu arada bnde sap simplex kullanıyorum