Edabebek1 Ebrugoktug08 bez numarası küçül ve bezlerin üzerinde paketlerinde kiloları yazar hangi kiloya uygun olduğu yazar oraya bakarak tercih edin ama büyütün mutlaka
mom726272 Ebrugoktug08 8 aylık olduk ve 3 numara bez kullanıyoruz 2 aylık olduğunda 3 numara kullanmaya başladım 🤨 2 buçuk aylık şimdi hiç taşma olmadı
Zene2023 Ebrugoktug08 söyle birşey var bebeğiniz oturarak yaparsa otomatik men atar arkadan birde bezin numarasini değiştirin 4 numara kullanın🥰
Mehmettugra_ask Ebrugoktug08 benim bebeğim 3 aylık 3 numara bez kullanıliyoruz sizin beden neden küçük