Bebeğim küçükken de genel de hep ya sırtına kadar yapardı yada bezi açardım yatağa bi yere ille yapardı şimdi 8 aylık olduk ve 3 numara bez kullanıyoruz Her gün sırtına kadar yapıyor ve ben bıktım artık bu durumdan ne zıbın dayanıyor sürekli bok yıkamaktan Nefret ettim bütün bezleri denedim ama hepsinde aynı ya neden böyle oluyor anlam veremiyorum boşa beze para veriyorum resmen ya daha büyük beden bez mı alsam acaba sizler de de böyle oluyor mu Allah aşkına bi çözüm 😭😭