minikbaykus aylizinannesiii aynılarını yaşadım tek fark ateş o da en fazla 37.7 oldu sonuç korona pozitifim
aylizinannesiii minikbaykus Ayy yarinda iyilesmezsem teste gideyim o zaman evden cikmadan korona olursam oturup aglarim 🤯
minikbaykus aylizinannesiii inşallah değilsin canım ya benimde burnum akıyordu geniz akıntısı vardı gözlerimden baya yaş akıyordu ağlıyor gibi
AND-20 aylizinannesiii bizde de olmuştu ateşi falan da vardı oğlumun fazla uzun sürmedi bizimki 3 veya 4 günde kayboldu ilaç da kullanmadık ateşi de 38 e kadar cıkıyodu 38.5 olduyodu en fazla ıslak bezle eklem yerlerini sildim sadece ilaç vermedim yanımda da yoktu zaten ilaç memlekete gittiğimizde olduk bu arada
seydaac aylizinannesiii evet 2 doz biontech oldum. 2.dozu 3 hafta önce oldum. Ama gerçekten bu ara bu şekilde belirtisi olup pozitif olan çok fazla. Siz testinizi yaptırın inşallah negatif çıkar. İçiniz rahat eder en azından.
ElisaNazzz aylizinannesiii bizde varız babası ve kızım ikiside hastalar ben sağlam kaldım😅 doktora gittik bişi çıkmadı gribal bisiler dedi
Minikkuzum1999 aylizinannesiii aynı valla canım sizin gibi inşallah düzeliriz en kısa zamanda 🤗 sizede geçmiş olsun
minikbaykus aylizinannesiii 14 gün karantinada kaldık giderek azaldı. İlkgun sadece 37 lerdeydi ateşim bı daha hiç çıkmadı burun akıntısı vs on gün filan sürdü
BurcuKucuk aylizinannesiii ben de bir yere çıkmıyorum ama bademciklerim iltihaplanmış 2 gündür 2 serumla ve sayısız ilaçla ayakta duruyorum
aylizinannesiii Kulakların aşırı derecede tıkandı burnum tıkandı bogazim kasiniyor yarin kovid testi vericem VIR haftadır gecmedi bu nasıl salgın kizlar ya