aylizinannesiii bende evden cikmadan nasil olduysa hapsuruk burun akıntısı goz yaşarması yaşıyorum maskeyle geziyorum evde nasil oldu anlayamadim sizde de boyle olan var mii 🤷♂️
Balyanaklikiz aylizinannesiii Evet salgın var. Bizde de ishal ve gasyan oldu grip olmadı ama eltimlerde sizin gibi olmuşlar. Çok geçmiş olsun. Biz çok zor atlattık. Allah şifa versin
seydaac aylizinannesiii ben varım. Ama ben test yaptırdım pozitif çıktı. Başka belirtim yok. Bir de mutasyonlu virüsmüş 😔
minikbaykus aylizinannesiii aynılarını yaşadım tek fark ateş o da en fazla 37.7 oldu sonuç korona pozitifim
aylizinannesiii Minikkuzum1999 Korona oldum desem değil ates yok halsizlik yok sadece burun akıntısı hapsuruk geniz akıntısı kizim oyleydi banada bulasti ne salgını nerden geldi bilmiyorum 🥴 çok geçmiş olsun sizde ne belirtiler var
aylizinannesiii Balyanaklikiz Nereden geldi bu salgın bilmiyorum bizde balgam geniz akıntısı filan var hafif ama süründürüyor🙄 Aminn sizede canimm 🙏❤
Minikkuzum1999 aylizinannesiii aynı valla canım sizin gibi inşallah düzeliriz en kısa zamanda 🤗 sizede geçmiş olsun
aylizinannesiii Deletedmom4440 Bulunduğumuz yer geceleri aşırı soğuk oluyor ondan olabilir mi hic disari cikmadik çünkü
Deletedmom4440 aylizinannesiii disari ile alakasi yok ki hava degisiyor o geniz akintisi biraz zor geciyor ama gececek
aylizinannesiii Deletedmom4440 hic geçmeyecek gibi karadut pekmezi sulandirip iciriyorum bebegime bağışıklık kazansın diye
seydaac aylizinannesiii sadece burun akıntısı. En son da dün ateşim 37.2 oldu o kadar. Başka hiçbir belirti yok.
Deletedmom4440 aylizinannesiii geçmiş olsun sarımsak limon daha etkili olabilir deneyin tansiyon sorununuz yoksa
aylizinannesiii Balyanaklikiz bizim burada findik zamani herkes işçi getirdi işçilerden herkes salgın kaptı vakalar artti köylerde evden cikmiyorum o yüzden
aylizinannesiii seydaac Aşı olmus muydunuz belki hafif atlatıyorsunuzdur bende mi test yaptirsam cok korkuyorum suanda
seydaac aylizinannesiii evet 2 doz biontech oldum. 2.dozu 3 hafta önce oldum. Ama gerçekten bu ara bu şekilde belirtisi olup pozitif olan çok fazla. Siz testinizi yaptırın inşallah negatif çıkar. İçiniz rahat eder en azından.