Benim oğlumda da var şu an 11 aylık doktor damardan gecen kan akısı kalbi yormayacak şekilde dedi takip ediceğiz ve 2 yasından sonra anjıyo yapabiliriz dedi emsey hastanesinde bir doktor ilk medical park göztepeye gittim ordaki kadın beni mahvetti kesinlikle önermem bide hemcinsim 🤦🏼♀️ Ama emseydeki selamı süleymanoğlu çok iyi 👍👍