Bebeğimin kalbinde üfürüm var dedi doktor bunun üzerine kardiyolojiye götürdük doktor anne karnında her çocuğun kalbinde fazla bir damar olup doğumdan sonra kapandığını ama bebeğimin damarının kapanmadığını ve kalbin sol tarafında büyüme yaptığını söyledi anjiyo olması lazım dedi daha 2 buçuk aylık böyle bir şey yaşayan varmı hanımlar bilen başına gelen yazsın lütfen 🙏