Asyaca ben de prematüre annesiyim. Düzeltilmiş 8 aylık ikizlerim. Günlük 30 gram, hiç olmazsa 20 gram minimum almasını istiyor doktorlar. İlk ay biri 1400-1100 gram almışlardı benimkiler. Ben hiç emziremedim, hep sagdım ve mama verdim. Emerlerse daha çok kilo alır demişti doktorumuz. Emiyorsa muhakkak emzir. Kiloyu da takma kafana. Prematüreler çook daha hızlı büyüyorlar hiç üzülme☺️🌸