Asyaca canım vende prematüre annesiyim oğlum 1.5 yaşında hala ayına göre zayıf ama yeni yeni toparlıyor. BaZı bebekler kilo almaya yatkın oluyor farkı kapatıp öne bile geçiyor benim oğlum zayıf bir bebek ben onu artık öyle kabul ettim. Sana tavsiyem emmeye başlarsa güzelce emzir dr lar bana emmeyince beslenme arasını aç daha çok emer tek seferde demişti o benim yaptığım en büyük hata oldu. Kilo alımı baya düştü. Bir de bir süre sonra artık gece uyandırmayın diyorlar ama bizimkiler prematüre ve toparlaması için gece de beslemek 2. Aydan sonra gece 2 aaat olmasa da 3-3.5 saatte bir uyandırmak gerek bence. Ben hiç kaldırmadım uykusu düzene girsin uyandırma dediler hiç alakası yok gece uykuları çok bozuk yani uyandırmamama rağmen. Sana tavsiyem mama içiyorsa gündüz 2 aaatte bir emiyorsa sık sık, gece de dediğim gibi 2 aya kadar 2 aaatte bir sonrasında da 3 aaatte bir uyandır besle. Keşke bana da biri böyle sçyleseydi bunları yapmadığım için 2. Aydan aonra kilo alımı azaldı