Badem Öyle öyle öyle öfkeliyim ki! Anladık deprem olacak. Eylül depreminden beri sürekli kamu spotları yapılıyor,tsunamiden kaçış tabelaları asılıyor peki ya başka? Binamızın sağlamlığına baktıramadık bile çünkü fiyatları yüksek. Kimsenin eli cebine gitmiyor. Yıksalar bütün çürük binaları,mecbur bıraksalar insanları. 21 yıldır deprem vergilerini ne için ödüyoruz acaba! Bulunduğum bölge deprem bölgesi ve devasa yükseklikle binalar yapılmaya devam ediyor. Neden izin veriliyor hala? 99 depreminde insanlar toplu mezara gömüldü ya. Kepçeler ile cesetler taşındı. Beklenen depremde İstanbul dümdüz olacak. Bunu biliyorlar,ama hiçbir şey yapılmıyor. Japonya 7,5 ile sallanıyor ama biri de kımıldamıyor bile neden? Çünkü binalarına öyle güveniyorlar işte. Yıkılmayacaklarından emin.
Yazık bu millete.