Günaydın kızlar doğum yapalı bugun tam bir ay oldu büyük tuvalete cıktıgmda hala güclü ıkınamıyırum ve cok ıkınıncada her ıkı taraftan ufak birer damla kan geliyor ıkınamama normalmı ? Hala? veya bu ufak kanamalar?
ıkısı ıcınde cevaplarsanız sevinirm😐♥️