Fissler benim canımdır, başımın üstünde yeri vardır. 😃 İşten eve geldiğimde çabucak bir şeyler pişirmemi sağlardı. Hiç ama hiç korkmadan yemek pişiriyorum onunla. Başka hiçbiri düdüklü kullanmamıştım korkudan. Kullanmam da. Bence parasını hakkediyor.