Ezgiasya Kızlar 6 lt almayı düşünüyorum ama sizce nasıl bende shefer duduklu var klipsli hiç güzel pisirmiyor
Yasemin_06 Ezgiasya valla fissler çok pahalı benim nezlimde çok gereksiz bu düdüklü hiç bı özelliği yokken o derece bı ücret verilir mi.. ben vermem durumunuza bağlı veirseniz ne ala. Onun yerine eskinin alüminyum düdükleri den bulup alırsanız hem daha iyi olur hemde koydunuz yemek felan çok gzl pişer. Hayırlı olsun şimdiden 👍
Edanc Bana annem hediye etmişti. Fissler olmasa başka düdüklü tencere kullanamam herhalde patlayacak korkusuyla. Ben çok memnunum,durumunuz varsa güzel bir seçenek
Kaansmommy Tugbakivanc fishlerin yetkili bayisi var tamır felanda yapıyo ama orda defolu fishlerde oluyo mesela düdüklünün alt kısmında ufak çizikler var yani sadece dış görünüş problemi çalışmasında bi sıkıntı yok ben öyle aldım çok memnun kaldım piyasa fiyatı 1650 ydi ben 850 ye almıştım
busgokalp Ezgiasya ben orta boyunu almıştım çok memnunum. Herşeyi o kadar hızlı pişiriyor ki,zamandan tasarruf kazandım
incikusunannesi Ezgiasya diğer duduklulerden daha hızlı ve harika pişiriyor, et yemekleri 8dk da hazır oluyor,cok iyi.
KubraBabaoglu Ezgiasya bende ismini duydum da hiç araştırmamıştım yorumları okudum biri memnuniyetsizlik yaşamamış ama çok pahalı :( benim bey duysa vallahi sizin beyiniz gibi der ahh şu kocalar 😂
BeyzaYvz Ezgiasya mutfağın ve yemeklerin için vereceğin en mükemmel karar fissler düdüklü almak 👍🏻 3 senedir kullanıyorum. (Evlenmeden önce annem TEFAL ‘in düdüklüsünü kullanıyordu ondanda memnunduk) Görümcem evlenecek önceden aman fisslere gerek yok başka marka alırım o kadar para veremem diyen kız şimdi fissler düdüklü bakıyor. Verdiğin para asla boşa gitmeyecek evladiyelik düdüklü :)
Kanadalinin-annesi BeyzaYvz ya bi ben memnun degilim galiba kapagini kapttigim an su damlatiyor ve icinde gazi hapsetmiyor disari cikiyor kullanamiyorum duduklu gbi
BeyzaYvz Ezgiasya sanırım Tefal Clipso ama hangisiydi hatırlamıyorum patlama ihtimali %2ydi ve yemekleri çok lezzetli pişiriyordu dijital saati vardı üzerinde. Fisslere pahalı diyorsan TEFAL de alabilirsin :) o da çok güzel